sobota, 18 marca 2017

Przyjmuję życzenia i prośby o AT

W ramach testu przyjmuję do południa w poniedziałek prośby o analizę techniczną wybranych przez Państwa instrumentów, z wyłączeniem obligacji. Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się jak ja widzę dany instrument pod kątem AT proszę o wpisanie go w komentarzu pod tym postem. Może być kilka. Postaram się uwzględnić wszystkie wpisy, ale na 100% nie obiecuję, bo nie wiem ile tego będzie :)
Na razie jest to akcja jednorazowa, w ramach testu, ale jeśli się spodoba to może wprowadzę na stałe takie rozwiązanie.

37 komentarzy :

  1. at orange.pl
    krotkoterminowo
    srednioterminowo

    ps. obowiazuje kolejnosc zgloszen ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o CDR,11B,AMC.Z akcji amerykańskich CCJ

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja poproszę:
    EKOEXPORT
    BIOMEDLUB
    QUERCUS

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze poproszę WIG.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę MCI, AMBRA, IPX, AGROTON
    Dzięki za analizę i życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro przyjmujesz życzenia, to: Wszystkiego najlepszego!
    A do AT poproszę MOSTALWAR, ODLEWNIE, SANOK, STALPROD i TORPOL.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jak koncert zyczen to ppoprosze COD
    I rowniez najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi o COD.UK? Bo nie bardzo wiem o jaką spółkę chodzi?

      Usuń
  8. A ja poproszę o MOSTALZAB i KOPEX

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Proszę Braster, Mabion, Polimex i Serinus.:)
    Dziękuję Panu za prowadzenie tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, cieszę że się podoba, choć piszę go głównie dla własnej przyjemności i by lepiej kontrolować własne założenia inwestycyjne. Bo emocje i brak samodyscypliny bywają zgubne :)

      Usuń
    2. Gotowe. Zapraszam do wpisu "RozPiŻ"

      Usuń
  10. Bumech, Baltona, Biomed

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja poprosze o interpretacje tego. Dla utrudnienia zakrylem co to jest. Dane godzinowe :) https://i.imgur.com/g9bWPrO.png

    OdpowiedzUsuń
  12. AT dla Vistuli,Wasko,Energa.Świetnie prowadzony blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro część druga analizy. to uwzględnię te spółki.

      Usuń
  13. Zapraszam do wpisu RozPiŻ, gdzie zanalizowałem podrzucone walory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja poproszę jeszcze VVD i ATP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro w drugiej części uwzględnię.

      Usuń
    2. Załatwione, zapraszam do wpisu "RozPiŻ, część 2"

      Usuń
  15. Poproszę - jeżeli jeszcze można - o:
    WAS, ATT, ENG, TPE, PFL, PEP, OPM,
    Pozdrawiam.A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ATT jest we wpisie z 12 marca w spółkach obserwowanych.

      Usuń
    2. Załatwione, zapraszam do wpisu "RozPiŻ, część 2"

      Usuń
  16. Jeszcze ja jeszcze ja poprosze.
    komputronik, pamapol, sfinks i PCM

    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwione, zapraszam do wpisu "RozPiŻ, część 2"

      Usuń