wtorek, 27 czerwca 2017

Dwa nowe typy - GRI i URS

Dorzucam do obserwacji dwa nowe typy. A w zasadzie jeden nowy i jeden stary.
Po pierwsze po porażce z Gino Rossi, którego wykres nadal mi się podoba, a który wypadł z powodu zbyt blisko ustawionego stoplossa, postanowiłem wrócić do spółki jeśli pokaże siłę i pokona ostatni szczyt sprzed 4 dni. Tym razem jednak ustawię dalszego stoplossa. Czyli wejście po 2,26 ze stopem na 2,02. Nie będę wracał do wielkości wcześniej podwojonej pozycji tylko traktuje to jako nowe zagranie i wchodzę ustaloną kwotą 5500 zł.
tak to wygląda na wykresie:


Drugą spółką w poczekalni jest Ursus. Nie załapałem się na pierwszy dynamiczny ruch, ale teraz chcę się dołaczyć do trendu po uformowaniu 4 fali (moim zdaniem). Czyli chce się załapać na 5 ze sporym potencjałem, bo samo wybicie ostatniego szczytu to ponad 16%, więc gra jest warta świeczki. Wejście po 5,29 zł, stoploss na 4,62 zł.
Tak to wygląda na wykresie:

2 komentarze :

  1. Osobiście martwią mnie 3 górne cienie podażowe na świeczkach. Ale po 3,15zl ukryty skup jest , zobaczymy jak do końca tygodnia wyjaśni się która strona przejmie inicjatywę.

    OdpowiedzUsuń