niedziela, 25 czerwca 2017

Podsumowanie tygodnia z omówieniem

W minionym tygodniu z Portfela wypadło Gino Rossi, w które jeszcze kilka dni temu zwiększyłem zaangażowanie. Muszę przemyśleć tę porażkę, bo prawdopodobnie za blisko wstawiłem SL, zważywszy na fakt, że jeszcze 3 miesiące temu GRI zaliczał roczne minima i dopiero startuje (prawdopodobnie) do silniejszego ruchu na północ, co zazwyczaj wiąże się ze zwiększoną zmiennością. Może trzeba będzie jeszcze raz ustawić się do zakupu??

Poza tym do portfela weszło Pfleiderer Group. Odliczyłem już także dywidendę z Plastboxu.

Przez ostatni miesiąc portfel złotówkowy niewiele się zmienił, a zmienność utknęła w przedziale 1%. Podobnie jest obecnie na WIG, gdzie od miesiąca mamy trend boczny. Pytanie, czy mam się tym martwić? Nie sądzę. Najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo inwestycji i to nakazuje mi cierpliwe czekać na dalszy rozwój wydarzeń. Zysk na poziomie 10% jest nadal zachowany, więc nic złego się nie dzieje. Czekam na krystalizację trendu. Jedynym problemem może być wakacyjny spadek obrotów, co dla niektórych spółek może być problematyczne. Ale nie będę wyprzedzał faktów.

Portfel złotówkowy wygląda obecnie tak:



Na portfelu USD tez niewielkie zmiany. Zmiana Stoplossów na DSWL i ABUS oraz odpisanie dywidendy dla Deswell Industries (0,07 usd) po stronie gotówki.
Portfel USD obecnie wygląda tak i wynikiem zrównał się z portfelem PLN:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz