niedziela, 27 sierpnia 2017

Podsumowanie tygodnia

Portfel nieco się powiększył w minionym tygodniu. Mam większą ekspozycje na spółki z WIG20.
Zmieniły się też stoplossy dla 3 spółek: Famur, Orange i Mabion - szczegóły poziomów SL dla poszczególnych spółek w tabelce poniżej.
Od dzisiaj nie będę co tydzień publikował tabelki z zamkniętymi pozycjami, bo zajmuje za dużo miejsca we wpisie, ale by wszystko było przejrzyste będę ja publikował co 2 miesiące, by znana była cała historia i by wszystko było przejrzyste i do wglądu. Pojawiła się tylko pozycja "zamknięte" w zestawieniu, w której widoczna jest kwota zrealizowanego zysku na zamkniętych pozycjach.

Portfel PLN:


Portfel USD:

2 komentarze :

  1. Cześć,
    czemu zdecydowałeś się na drugi zakup getinu? W sumie byłoby dla mnie zrozumiałe gdybyś pierwszy zakup miał na zero lub jakimś plusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktowałe to jako nową pozycję. Pierwsze wejście było na inną strukturę a drugie na inną. Tak bym zrobił, gdyby podobna sytuacja pojawiła się na innej spółce, a że był to akurat Getin, który już miałem nie miało znaczenia w moim systemie zarządzania kapitałem.

      Usuń