poniedziałek, 23 października 2017

Czyszczę Poczekalnię

Niestety wszystkie obserwowane przeze mnie spółki w Poczekalni - 11B, CIE, COG, KPX, SEN - nie zrealizowały założeń do wejścia, a wykresy wyszły dołem poniżej poziomów SL, dlatego opuszczają Poczekalnię. Tym samym na nowo muszę rozpocząć poszukiwania. Niestety na razie nie wpadło mi nic w oko, co potwierdza sytuację na wykresie WIG, a mianowicie to, że mamy korektę i to najgłębszą od maja. I póki co tylko korektę. Słowa o bessie są przedwczesne.

7 komentarzy :

  1. Informację o śmierci SEN uważam za przedwczesną.
    4H
    http://www.bankfotek.pl/view/2100090

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poprzedni układ się zdezaktualizował. Obecnie można próbować jeszcze zagrać na wybicie 1,26 ze stopem na 1,08, ale to jest niemal -15% ryzyka, czyli mój maksymalny dopuszczalny limit i nie jestem pewien czy chcę dla tej spółki tyle ryzykować. Obserwować można, bo wykres jeszcze jest zrozumiały, ale co do wstawienia zlecenia to ja jestem sceptyczny - na razie.

      Usuń
  2. Można podrzucić parę propozycji do sprawdzenia?
    .A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Wszystkie uwagi i propozycje analizuję, a jeśli coś będzie ciekawego i wartego uwagi to wykorzystam. Ja obecnie nie dostrzegam zbyt wielu "atrakcyjnych" wykresów.

      Usuń
    2. Proszę o JHM, GTC, ROB, FER, GTN, ENT, WAS, CMP, GRN, URS.

      Usuń
    3. Można jeszcze zapytać o:
      SBE, STF, PGE, SGN, ATT, STX
      A.A

      Usuń
    4. JHN w portfelu. GTC ostatnio wypadł na SL z portfela. Pozostałe przeanalizuję w najbliższych dniach - prawdopodobnie jutro. W najbliższych dniach będę w rozjazdach.

      Usuń