środa, 15 listopada 2017

MCI i Ursus w portfelu

Wczoraj do portfela wszedł MCI - jednak nie jestem w pełni zadowolony. Niestety nie patrzyłem na giełdę po zakończeniu poniedziałkowej sesji, a gdybym to zrobił zauważyłbym, że nieco zmienił się układ na MCI i można było rozegrać to inaczej a mianowicie tak:


Czyli na klasyczne wybicie fali B ze stoplossem na C. Niestety, przez lenistwo w karnecie pozostawało wcześniejsze zlecenie na wybicie październikowego szczytu, zgodnie z wpisem z weekendu i tym samym stałem się posiadaczem pakietu MCI kupionego po 9,26 zł. Niemniej logiczny SL jest na 8, 51 zł i tam go ustawiłem.

Ursusa nabyłem dzisiaj, również zgodnie z założeniami z niedzielnego wpisu. SL na 3,81 zł. Widząc co się obecnie dzieje trochę z duszą na ramieniu, ale zobaczymy jak to się rozwinie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz