środa, 6 grudnia 2017

Zaległe wpisy

Przepraszam za dłuższe milczenie, ale zaprzątał mnie pewien projekt nie związany z giełdą i byłem mocno zajęty :)
Na szczęście na razie na rynku nie dzieje się za wiele, a sentyment jest słaby co skutkuje brakiem nowych spółek w obserwacji.
W poprzednim tygodniu doszło do małych przetasowań - z portfela na sl wypadł Serinus (SEN) oraz na dwa dni pojawił się Action (ACT), ale po silnym ruchu w górę po dwóch kolejnych dniach zaliczył spadek i zrealizował SL, co mnie nieco zaskoczyło - gwałtownością ruchu. Ale taka jest giełda i ze względu na takie nieoczekiwane sytuacje należy wstawiać zlecenia zabezpieczające.

Na giełdzie w USA nadal w portfelu jest Citibank z nowymi rekordami rocznymi. Bardzo mi to pasuje i mam nadzieję na więcej.

7 komentarzy :

  1. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. warto było zajrzec na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne wpisy na Twoim blogu, po tym co zaobserwowałem, wnioskuje, że masz doświadczenie i wiedzę z zakresu inwestycji i ekonomii i bardzo chętnie dowiedziałbym się więcej o tej materii. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry dzień to taki, w którym poznasz coś nowego, lub dowiesz się czegoś ciekawego. Po zapoznaniu się z Twoim blogiem zdecydowanie mam dobry dzień. Czekam na kolejne treści, bo z pewnością będę śledzić Twoją działalność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych blogów, mam nadzieję, że będziesz kontynuował publikowanie, jestem spragniony inwestycyjnej wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy czasami potrzebuje przerwy, aby powrócić z podmuchem świeżości. Bloguj częściej, bo naprawdę Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń