środa, 15 lutego 2017

ABE wypada

ABE wypadło dziś na stoplossie. Strata ponad 9%

10 komentarzy :

  1. Witam,mam pytanie o ATT.Jak je widzisz?
    Nie jest to przypadkiem budujący się trójkąt?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 2 dni temu o nim pisałem. Wyrzuciłem ATT z Poczekalni bo przestał mi się podobać. Nie widzę tam żadnego trójkąta.

      Usuń
    2. No i znowu ATT robi się ładny :) niestety nie mam kasy na kupowanie.

      Usuń
  2. Na EUR przyjdzie mi uśredniać, życie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie uśredniam. Uważam, że jest to jeden z częstych błędów w inwestowaniu.

      Usuń
  3. To nazwijmy to kupowaniem na spadkach. Niby to samo,ale za to jak brzmi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupowaniem tylko dokupywaniem - rzeczowiej jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jak coś wypada na SL to nie obserwujesz i nie wchodzisz po niższej cenie? Pytam, bo na razie buduję swoją strategię, a twoja bardzo mi się podoba; jest po prostu przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę jak we wchodzeniu pod górę - jeśli próbujemy wejść jakąś drogą i zaczynamy się osuwać i spadać i zatrzymamy się na jakiejś półce skalnej, to nikt nie schodzi niżej, by wejść tą sama drogą. Podobnie z akcjami, jak spółka miała rosnąć i wykres wyglądał obiecująco, a zamiast tego zaczyna spadać i wybija SL, to nie interesuję się nią więcej, tylko szukam czegoś nowego. Zwłaszcza jeśli w tym samym czasie inne spółki czy indeks rosły. Kupować trzeba siłę, nie słabość. Jak mawia mój inwestycyjny guru: "tanie mięso psy jedzą" :)

      Usuń
  6. Właśnie..
    poprzednia moja strategia polegała na próbie kupowania taniego spadającego w nadziei zmiany trendu...no i niestety same straty.
    Stąd zmiana strategii. Dzięki za odpowiedz. Andrzej.

    OdpowiedzUsuń