wtorek, 10 października 2017

Alumental w portfelu, CIG dostaje kopa i wypada

Alumental dzisiaj wszedł do portfela i jestem bardzo ciekaw co z tego będzie dalej.
ABC Data chce mnie trochę wystraszyć, ale ja mam stoplossa w sensownym miejscu i się nie boję :)

Tymczasem CIG długo nie zagrzał miejsca w Poczekalni i "na kopach" wypada z obserwacji za takie "niesportowe" zachowanie.
Jeśli spółka nie szanuje wsparć i robi jakieś dziwne ruchy to ja też jej nie szanuję i nie chce jej w swojej drużynie. Jak się poprawi i będę rozumiał, o co jej chodzi, to wrócę do obserwowania.

1 komentarz :

  1. Na cig ktoś ręcznie steruje kursem w obserwacji konsolidacji można było zauważyć że jednego dnia na s stoi 300 tys akcji po 1.12 a drugiego pakiet znika. Wydawałoby się że na spółce gdzie obraca się milionami akcji miesięcznej konsolidacji ktoś będzie bronił a tu lipa.
    Tanio kupione taniej sprzedane czas odpoczynku i odbudowy psychiki.

    OdpowiedzUsuń